Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. Związane z funkcjonowaniem szkoły
    • księga zarządzeń dyrektora szkoły
    • księga korespondencji
    • księga kontroli wewnętrznej
    • księga protokołów Rady Pedagogicznej
    • księgi inwentarzowe
    • rejestr pieczątek i pieczęci
    • rejestr zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych
  2. Związane z przebywaniem ucznia w szkole
    • księga uczniów
    • księgi arkuszy ocen
    • księga wydanych legitymacji uczniowskich
    • rejestr wydanych zaświadczeń
    • rejestr wydanych zaświadczeń do WKU
    • rejestr wypadków uczniowskich
    • rejestr wydanych świadectw ukończenia liceum i świadectw dojrzałości
    • rejestr druków ścisłego zarachowania
  3. Związane z zatrudnianiem pracowników
    • ewidencja nieobecności w pracy
    • rejestr akt osobowych
    • rejestr wydanych legitymacji pracowniczych
    • rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
    • ewidencja zastępstw i dokumentacja płacowa
    • rejestr wypadków pracowniczych

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie liceum.

Podmiot udostępniający informację:
XXIX Liceum Ogólnokształcące im. hm. Janka Bytnara "RUDEGO" w Łodzi
odpowiada: Katarzyna Paliwoda
data: 02-10-2024
wytworzył: Katarzyna Paliwoda
data: 02-10-2024
data: 02-10-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 02-10-2024 - Edycja treści
  • 09-05-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 107